Новини

12 листопада 2019, 19:23

Голова Верховної Ради України провів телефонну розмову з Президентом Європейського Парламенту

докладніше
12 листопада 2019, 17:44

Пленарні засідання Верховної Ради України

докладніше
12 листопада 2019, 17:40

Прийнято за основу проект Закону "Про обмеження обігу пластикових пакетів на території України"

докладніше
12 листопада 2019, 17:26

Прийнято за основу проект Закону "Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу до інфраструктури об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики"

докладніше
12 листопада 2019, 17:17

У Комітеті з питань прав людини, деокупації та реінтеграції тимчасово окупованих територій у Донецькій, Луганській областях та АРК, м. Севастополя, нацменшин і міжнаціональних відносин презентовано звіт щодо інтеграції в українське суспільство ромської нацменшини

докладніше
12 листопада 2019, 17:07

Прийнято Закон "Про внесення змін до Закону України "Про дорожній рух" щодо організації дорожнього руху для осіб, які рухаються в кріслах колісних"

докладніше
12 листопада 2019, 16:59

Прийнято Закон "Про внесення змін до Закону України "Про оперативно-розшукову діяльність" щодо вдосконалення діяльності Державної прикордонної служби України"

докладніше
12 листопада 2019, 16:52

Прийнято Закон "Про внесення змін до Кримінального кодексу України щодо відповідальності за фальсифікацію лікарських засобів або обіг фальсифікованих лікарських засобів"

докладніше
12 листопада 2019, 16:50

Ухвалено Закон "Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо запровадження середньострокового планування розвитку і утримання автомобільних доріг загального користування"

докладніше
12 листопада 2019, 16:44

Прийнято Закон "Про внесення змін до Закону України «Про джерела фінансування дорожнього господарства України» щодо запровадження середньострокового планування розвитку та утримання автомобільних доріг загального користування"

докладніше
12 листопада 2019, 16:30

Відбулася презентація інформаційного виставкового проекту Музею Голодомору «Голодомор: нищення ідентичності» до 86-тих роковин пам’яті жертв Голодомору

докладніше
12 листопада 2019, 15:23

Експозицію «Шведські татусі» фотографа Югана Бевмана, яка демонструє вплив ґендерної рівності у батьківстві на особу й суспільство, розгорнуто в парламенті

докладніше
12 листопада 2019, 14:53

У Верховній Раді створено депутатські групи з міжпарламентських зв’язків з Норвегією та Грузією

докладніше
12 листопада 2019, 14:30

Стартував новий офіційний сайт Верховної Ради України

докладніше

Канал Рада 

3D-тур відкриває Парламент України 

Верховна Рада України у соціальних мережах

twitter  facebook  youtube


Звіти депутатів
Конкурсна комісія з добору кандидатів на посади членів НКРЕКП Портал відкритих даних
Децентралізація влади
13 червня 2018, 12:40

 Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України 

Комітет з питань сім'ї, молодіжної політики, спорту та туризму підтримує зміни до Закону про фізичну культуру і спорт щодо визначення правового статусу Спортивної студентської спілки та Спортивної спілки учнівської молоді

 Комітет з питань сім'ї, молодіжної політики, спорту та туризму ухвалив рішення рекомендувати Верховній Раді України прийняти за основу та в цілому проект Закону про внесення змін до Закону України "Про фізичну культуру і спорт" (щодо діяльності Спортивної студентської спілки України та Спортивної спілки учнівської молоді України), №8181.

Метою законопроекту є забезпечення підтримки на державному рівні та врегулювання діяльності Спортивної студентської спілки України та Спортивної спілки учнівської молоді України.

Проектом Закону пропонується внести зміни до Закону України «Про фізичну культуру і спорт», визначивши на законодавчому рівні правовий статус Спортивної студентської спілки України та Спортивної спілки учнівської молоді України, як громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості.

Зокрема передбачається, що відповідні спілки можуть:

представляти Україну у відповідних міжнародних спортивних організаціях, на Всесвітніх універсіадах та гімназіадах, інших міжнародних спортивних змаганнях;

організовувати та проводити на території України всеукраїнські та міжнародні спортивні заходи;

отримувати фінансову підтримку за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів відповідно до Закону.

Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України висловлює низку зауважень до законопроекту та не вбачає потреби у деталізації на законодавчому рівні правового статусу Спортивної студентської спілки України та Спортивної спілки учнівської молоді України, як громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості і пропонує проект Закону відхилити.

Під час обговорення члени Комітету підтримали законодавчу ініціативу народних депутатів, оскільки реалізація положень законопроекту сприятиме врегулюванню діяльності Спортивної студентської спілки України та Спортивної спілки учнівської молоді України, а також врегулює питання щодо надання з державного бюджету фінансової підтримки Спортивній студентській спілці України та Спортивній спілці учнівської молоді України, у тому числі і на сплату внесків до Міжнародної федерації студентського спорту та Міжнародної федерації шкільного спорту.

Водночас, члени Комітету зазначили, що проект Закону потребує редакційного доопрацювання з урахуванням термінології, що відповідає законам України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту», а саме в проекті Закону слова «позанавчальний» замінити словом «позаурочний».

У зв’язку з тим, що Міністерство освіти та науки України надало свої зауваження щодо зміни назви Спортивної спілки учнівської молоді України, у тексті та назві законопроекту слова «Спортивна спілка учнівської молоді України» в усіх відмінках слід замінити словами «Українська федерація учнівського спорту» у відповідному відмінку.

За наслідками розгляду проекту Закону Комітет рекомендував Верховній Раді України: прийняти його у першому читанні за основу та в цілому з урахуванням пропозицій Комітету.

Комітет Верховної Ради України з питань бюджету висловив низку зауважень до законопроекту, зокрема:

1) реалізація положень законопроекту, у разі його прийняття, може потребувати додаткових видатків державного та місцевих бюджетів, однак всупереч вимогам частини 1 статті 27 Бюджетного кодексу України та статті 91 Регламенту Верховної Ради України суб’єктами законодавчої ініціативи не надано фінансово-економічного обґрунтування до законопроекту;

2) положення законопроекту не узгоджуються із вимогами статей 87 та 89-90 Бюджетного кодексу України, якими не передбачено спрямування коштів державного та місцевих бюджетів на фінансову підтримку таких Спілок та їх відокремлених підрозділів;

3) положення проекту Закону не відповідають Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».