Новини

24 листопада 2017, 14:07

Завершується візит української делегації в Республіку Ірак

докладніше
24 листопада 2017, 11:59

Питання покращення організації надання адміністративних послуг на території проведення антитерористичної операції обговорюються на Форумі "Децентралізація: сучасний стан та перспективи розвитку" у місті Краматорськ Донецької області

докладніше
24 листопада 2017, 11:14

Онлайн трансляція засідання Конкурсної комісії з добору кандидатів на посади членів Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг

докладніше
24 листопада 2017, 09:16

Рішення Першого Українського Жіночого Конгресу

докладніше
23 листопада 2017, 17:30

Під егідою Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування в Донецькій області відбувається Форум «Децентралізація: сучасний стан та перспективи розвитку»

докладніше
23 листопада 2017, 16:00

МФО «Рівні можливості»: Український Жіночий Конгрес - майданчик не лише для обміну думками та ініціативами, а й для долучення дедалі більшої кількості жінок до активної громадянської позиції

докладніше
23 листопада 2017, 11:14

Члени групи Верховної Ради з міжпарламентських зв’язків із Македонією провели зустріч із представниками македонської групи дружби з Україною

докладніше
22 листопада 2017, 17:14

Відбулася міжнародна конференція на тему: "Кримінальний процесуальний кодекс України 2012 р.: проблеми застосування та перспективи удосконалення"

докладніше
22 листопада 2017, 15:00

Ірина Геращенко: Подолання гендерних стереотипів у суспільстві важливе для посилення ролі жінок у владі та їх впливу на прийняття рішень (відео)

докладніше
22 листопада 2017, 12:45

Виступ Представника Президента України у Верховній Раді України Ірини Луценко на першому Українському Жіночому Конгресі (відео)

докладніше
22 листопада 2017, 12:00

Розпочав роботу організований Міжфракційним депутатським об’єднанням «Рівні можливості» перший Український Жіночий Конгрес (відео)

докладніше
22 листопада 2017, 11:45

Делегація Верховної Ради провела зустріч з Головою Парламенту Македонії

докладніше
22 листопада 2017, 10:30

Комітет з питань бюджету провів виїзне засідання у Сумах

докладніше
21 листопада 2017, 21:48

Інформація про засідання Конкурсної комісії з добору кандидатів на посади членів Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг

докладніше

Канал Рада 

3D-тур відкриває Парламент України 

Верховна Рада України у соціальних мережах

twitter  facebook  youtube


Портал відкритих даних
Конституційна комісії
Децентралізація влади
14 листопада 2017, 15:48

 Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України 

Комітет з питань транспорту провів "круглий стіл" на тему: "Бетонні дороги. Реальність для України"

У засіданні взяли участь народні депутати-члени Комітету, представники Мінінфраструктури, Укравтодору, Асоціації «Укрцемент», ДАК «Автомобільні дороги України», фахівці провідних наукових закладів галузі.

Перший заступник голови Комітету з питань транспорту Ігор Васюник, відкриваючи «круглий стіл», зазначив: «Про важливість будівництва доріг в Україні не варто нікого переконувати. Це питання - одне з пріоритетів у діяльності українського уряду.

Ініційований Комітетом та прийнятий Верховною Радою Закон «Про державний дорожній фонд» дає нам можливість гарантувати кошти для будівництва та ремонту доріг загальнодержавного та місцевого значення. Кошти не малі. Тому сьогодні постає друге надзвичайно важливе завдання - наскільки ефективно ці кошти будуть використані

За словами І.Васюника, Україна в найближчі роки має всі шанси вийти з того бездоріжжя, в якому ми знаходимося. «Важливо, щоб не тільки ефективно були використані кошти, важливо, щоб була сформована правильна стратегія дорожнього будівництва, яка би враховувала нові тенденції розвитку і технології дорожнього будівництва», - додав він.

Перший заступник голови Комітету також вважає що «взагалі варто перейти до такої європейської практики чи моделі, де витрати на дороги визначати більш узагальненим показником - життєвим циклом дороги, який має бути не 5-10 років, як є зараз, а він повинен складати 20-25 рр., як є в Європейському Союзі».

Найважливіше питання на сьогодні, за його словами, як довго протримаються ті дороги, які ми будуємо сьогодні, як довго протримаються ті дороги, які ми будемо будувати завтра. На жаль, в жодному стратегічному документі не йдеться про впровадження якихось нових технологічних чи технічних рішень будівництва доріг. Ці рішення повинні надати можливість продовжити гарантійний термін експлуатації автошляхів.

Одним з виходів з цієї ситуації може бути будівництво бетонних доріг, принаймні на початку на таких ділянках з підвищеною інтенсивністю руху та руху великотоннажних транспортних засобів.

Учасники круглого столу проаналізували: наскільки реальним є будівництво таких бетонних доріг.

У виступах, зокрема, йшлося про те, що питання будівництва бетонних доріг розглядалося урядом ще 2015 року, аналізувалися була створена робоча група, яка розраховувала можливість будівництва таких доріг.

В Інституті майбутнього зараз зроблено аналіз, на основі якого зроблено спільно з Укрцементом звіт. Його результати показують, що все більше коштів буде спрямовуватися державою на будівництво і ремонт доріг. Якщо у 2015-26 рр. було недофінансування, то зараз зі створенням захищеного Дорожнього фонду все більше і більше фінансів буде виділятися на дороги. «Гроші є, динаміка позитивна. Питання постає: яким чином ці кошти використати? Як вони перетворяться в дострокові дороги?», - зазначалося у виступах.

Під час круглого столу відбулася дискусія, під час якої її учасники висловили всі аргументи «за» чи «проти» такої моделі, наводили свої розрахунки з врахуванням світового досвіду.

Учасники «круглого столу», зокрема, наголошували: якщо світовий досвід і розрахунки спеціалістів покажуть, що таке будівництво буде вигідним і державі, і платникам податків, то це може бути пріоритетом у розвитку дорожнього господарства, написанні програми розвитку будівництва доріг.

За їхніми словами, це дасть можливість збільшити привабливість транзиту нашої держави, збільшити валовий національний продукт, дасть можливість замінити багато імпортних складових місцевим виробництвом, а також вирішити соціальну проблематику, створити десятки тисяч нових робочих місць.